Lördag 12 december











Hörrni, har funderat på en sak över natten... Vi har något att fira lite extra nästa år!

Kanske ska ställa till med ett 50-årskalas... Den 26-27 november 2016. Då kan jag bjuda in alla mina bockkompisar och lookagoats. Och mina fans såklart! Måste göra en inbjudningslista. Gäller att planera. Kanske Laila Bagge vill komma?

Vill du bli inbjuden? Maila min sekreterare på 
gavlebocken@merjuligavle.se så fixar hon det.


Jag ska börja spåna på ett inbjudningskort.

 "Varmt välkommen, damer och bockar..." Nja... behöver fundera lite till.







But hay, come to think of it... We have a reason to celebrate a little extra next year!

What do you think about a grand celebration as I will be 50 years old?
26-27 November 2016. I want to invite all my fellow goats and looka-goats to come and paaaaart-haay!  And o
f course my fans, them too! I have to remember to do the invitations, you know it all comes down to the planning. 


Want to be on my invitationlist? Send my assistant a mail, gavlegoat@merjuligavle.se, she will get you going.


I need to work out an invitation card too.

“Dear Madam and Goats, I hereby invite you to…”  Maybe not, needs more thinking.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar